



Znaleźliśmy się w nowej sytuacji, która może być super okazją do rozwijania swoich pasji, zainteresowań, kreatywności. Proponujemy Wam udział w zabawie.
Bądź czujny, co jakiś czas zobaczysz na stronie naszej szkoły oraz na szkolnej stronie na Facebooku hasło do zabawy. Przedstaw je, sam lub z rodziną, w dowolny sposób. Może to być praca plastyczna, zdjęcie, piosenka, wierszyk, taniec, filmik itp. Gotową pracę, zdjęcie, filmik, prześlij na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Prace zostaną poddane weryfikacji, a najciekawsze umieszczone na stronie szkoły i Facebooku
*Publikacja wymaga zgody rodzica. Zgodę przesyła rodzic razem z pracą. Bez zgody prace nie zostaną opublikowane.
TARGOWISKO POMYSŁÓW
17 kwietnia
Światowy Dzień Kostki Rubika
Na prace czekamy do piątku
Oto prezentacja aktywności uczniów naszej klasy. Pozdrawiamy WSZYSTKICH bardzo serdecznie!
1) Kontaktujemy się codziennie przez e-dziennik drogą e-mailową na konto rodziców.
2) Od poniedziałku do piątku, do godziny 12.00 wysyłamy ważne informacje dla rodziców
i propozycje zadań do wykonania przez dzieci na dany dzień .
3) Realizujemy podstawę programową w zakresie możliwości technicznych nauczyciela i uczniów,
np. dostęp do komputera i Internetu .
4) Sposoby otrzymywania informacji zwrotnych od rodziców i uczniów:
- Odczytanie informacji przez rodzica od nauczyciela jest równorzędne z obecnością dziecka w tym dniu w szkole.
- Jeżeli z ważnych przyczyn dziecko nie wykona zadań w danym dniu, może je odrobić w dogodnym dla siebie i rodzica terminie.
- W każdy piątek dodatkowo z propozycją zadań do wykonania nauczyciel przedstawi ćwiczenia , zadania wybrane z całego tygodnia do odesłania przez rodzica w celu ich sprawdzenia ( do godz. 18.00)
( Nauczyciel może podejść do tego indywidualnie, zmienić termin i powiadomić o tym rodziców)
- Propozycje sposobów zwrotu informacji:
- e-dziennik
- e-mail nauczyciela
- Messenger (foto i treść)
- WhatsApp ( foto i treść)
- Mmsy
- Smsy
- Wychowawcy klasy wybierają sposób zwrotu informacji i powiadamiają o tym rodziców .
5) Ocenianie :
- Wybrane zadania nauczyciel sprawdza i ocenia w następujący sposób:
+ otrzymuje uczeń , który samodzielnie i bezbłędnie wykonał zadanie
+/- otrzymuje dziecko, które wykonało zadanie niesamodzielnie lub z drobnymi błędami
Plusy i minusy wpisujemy do odpowiednich edukacji w e-dzienniku.
- Chętni rodzice mogą w każdy piątek przesłać krótką informację o pracy dziecka, o jego osiągnięciach lub trudnościach podczas wykonywania zadań.
6) Jeśli zaistnieje taka konieczność, można dodatkowo skonsultować się z nauczycielem poprzez e-dziennik celem udzielenia dodatkowych instrukcji. Nauczyciel odpowie najpóźniej następnego dnia szkolnego.
OPRACOWANO : Zespół Samokształceniowy nauczycieli klas 1-3 przy Szkole Podstawowej nr 8 w Malborku.
Wymiar zajęć (nie lekcji)
klasa 4 - 14
klasa 5 - 15
klasa 6 - 15
klasa 7 - 18
klasa 8 - 18
Zajęcia są podzielone na dni bez określenia godzinowego.
Nauczyciel ustala z uczniami formę kontaktu i odbioru informacji zwrotnej, biorąc pod uwagę możliwości techniczne.
Sposoby oceniania zostaną wkrótce podane.
Proszę nadal śledzić komunikaty szkoły.
Klasa 4a
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
j.polski |
j.angielski |
przyroda |
historia |
j .angielski |
matematyka |
matematyka |
j. polski |
matematyka |
Muzyka/plastyka |
informatyka |
|
|
|
WF/technika |
|
|
|
|
religia |
Klasa 4b
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
j. angielski |
matematyka |
j. angielski |
matematyka |
WF |
informatyka |
j. polski |
przyroda |
historia |
j. polski |
matematyka |
|
|
technika |
muzyka/plastyka |
|
|
|
|
religia |
|
|
|
|
|
Klasa 5a
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
historia |
matematyka |
WF (ch) |
j.polski |
geografia |
j. angielski |
informatyka |
j. polski |
j. angielski |
matematyka |
biologia |
technika |
Wf (dz) |
matematyka |
religia |
|
|
muzyka/plastyka |
|
|
|
|
|
|
|
Klasa 5b
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
WF (ch) |
j. angielski (k1) |
religia |
matematyka |
j. angielski (k1) |
WF(dz) |
matematyka |
plastyka/muzyka |
j.polski |
j. angielski (k2) |
j. polski |
ang.(k2) |
technika |
historia |
geografia |
biologia |
informatyka |
|
|
matematyka |
|
|
|
|
|
Klasa 5c
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
WF (dz) |
historia |
WF (ch) |
matematyka |
geografia |
angielski (k2) |
j. polski |
j. angielski (k2) j. angielski(k1) |
j. polski |
matematyka |
biologia |
informatyka |
muzyka/plastyka |
technika |
j. angielski (k1) |
religia |
matematyka |
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasa 5d
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
j.angielski KB/ MC |
matematyka |
j.angielski KB/ MC |
matematyka |
matematyka |
religia |
WF (ch) |
Wf (dz) |
technika |
j. polski |
biologia |
j. polski |
muzyka/plastyka |
informatyka (KS) |
geografia |
|
historia |
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasa 6a
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
j.polski |
matematyka |
matematyka |
j. angielski (k2) |
matematyka |
j. angielski (k2) |
muzyka/plastyka |
informatyka |
biologia |
angielski MC |
religia |
angielski MC |
Wf (dz) |
geografia |
Historia |
|
technika |
|
j.polski |
WF ch |
|
|
|
|
|
Klasa 6b
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
j.polski |
matematyka |
matematyka |
geografia |
matematyka
|
j.ang MW |
historia |
j.angielski MW |
religia |
j.polski |
angielski MC |
muz/pla |
Wf (dz) |
biol |
WF ch |
|
|
informatyka |
angielski MC |
technika |
|
|
|
|
|
Klasa 6c
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
informatyka |
matematyka |
matematyka |
WF (ch) |
matematyka |
polski |
j. angielski (k1, k2) |
polski |
geografia |
j. angielski (k2) |
technika |
historia |
Wf (dz) |
religia |
j. angielski (k1) |
|
muzyka/plastyka |
|
biologia |
|
|
|
|
|
|
Klasa 7a
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
matematyka |
j.angielski KB |
j.polski |
matematyka |
biologia |
WF (ch) |
geografia |
matematyka |
fizyka |
j.angielski KB |
j.polski |
j.rosyjski/j.hiszpański |
chemia |
informatyka |
j.polski |
WF (dz) |
j. angielski MC |
religia |
muzyka/plastyka |
j. angielski MC |
|
|
|
historia z WOS |
|
Klasa 7b
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
matematyka |
religia |
matematyka |
ang.(k1) |
j. polski |
j. angielski(k1) |
geografia |
j. angielski(k2) |
matematyka |
WF ch |
chemia |
rosyjski/ hiszpański |
Wf (dz) |
fizyka |
ang. (k2) |
historia z WOS |
j. polski |
j. polski |
informatyka |
biologia |
|
|
|
muzyka/plastyka |
|
Klasa 8a
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
geografia |
j.polski |
j.polski |
fizyka |
informatyka |
matematyka |
j.angielski MC, KS |
chemia |
historia |
matematyka |
j.polski |
biologia |
matematyka |
ang. MC, KS |
religia |
j.angielski KB |
hiszpański |
j.rosyjski |
j.angielski KB |
WF |
|
|
wos |
|
|
Klasa 8b
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
j.polski |
biologia |
WOS |
J.polski |
j.polski |
geografia |
j. angielski MC, KS |
WF |
j. angielski MC, KS |
informatyka |
matematyka |
chemia |
matematyka |
fizyka |
matematyka |
historia |
hiszpański |
j.rosyjski |
j.angielski KB |
religia |
j. angielski KB |
|
|
|
|
Klasa 8c
Pon. |
Wt. |
Śr. |
Czw. |
Pt. |
WF |
biologia |
chemia |
J. polski |
matematyka |
matematyka |
j.polski |
matematyka |
ang. MC, KS |
informatyka |
geografia |
ang. MC, KS |
j.polski |
j.angielski KB |
historia |
j.angielski KB |
religia |
j.rosyjski |
fizyka |
|
|
hiszpański |
WOS |
|
|
Proszę o cierpliwość, szczegółowe informacje wkrótce.
Europejski Dzień Logopedy obchodzony jest we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Właśnie w związku z tym świętem szkolna pani logopeda Aleksandra Guzow przygotowała dla naszych dzieci cykl zajęć profilaktycznych. Dla każdego coś innego. Dla zerówki zorganizowane zostały m.in. zabawy rytmiczne, trening narządu aparatu artykulacyjnego, ćwiczenia koncentracji oraz pamięci słuchowej. Dla klas I-III przygotowane zostały „wierszyki łamijęzyki”, dzięki którym dzieci mogły popracować nad swoją dykcją. W świetlicy pani logopeda przeprowadziła cykl zajęć dydaktycznych. Były m.in.: „Łamańce językowe”, „Zabawy słowem”, „Dmuchańce”, „Rytm, ruch, zabawa”. Szkolny korytarz zdobi teraz gazetka zawierająca rebusy, propozycje ćwiczeń dźwiękonaśladowyczych oraz wiersze logopedyczne. Są również wskazówki dla rodziców i porady tematyczne. Nasza przygoda z logopedią trwa – uczy i bawi jednocześnie.